Laserul robotizat cu scanare de înaltă intensitate

(100 LEI/ședința)

Laserul de înaltă intensitate (H.I.L.) 30wati/BTL 6000 este rezultatul tehnologiei superioare a zilelor noastre, care combină sistemul inteligent de scanare laser 4B cu cea mai performantă și ideală lungime de undă a luminii. Inovația constă în faptul că datorită interacțiunii cu tesutul, lungimea de undă de 1064 nm permite tratarea structurilor adânci, lucru mai puțin posibil până în prezent la dispozitivele medicale existente pe piață.

Acest dispozitiv terapeutic neinvaziv este conceput să emită energie în spectrul infraroșu, pentru a realiza biostimularea țesuturilor. Această stimulare celulară determină accelerarea vindecării prin îmbunătățirea circulației sanguine, îmbunătățirea metabolismului, schimb electrolitic intra și extracelular, creșterea colagenului, elastinei și fibroblastilor, are un efect antiinflamator și antiedemic, prin creșterea drenajului limfatic și generează o reacție analgezică la nivel local.

Laserul de înaltă intensitate poate fi utilizat pentru tratarea mai multor afecțiuni ale mușchilor, tendoanelor sau articulațiilor, precum osteoartrita, leziunile condrale, durerea de spate cronică, sindromul de impingement subacromial și sindromul de tunel carpian.

Utilizarea dispozitivului nu prezintă, în general, limite de sex, vârstă, greutate sau înalțime a pacientului. Cu toate acestea, nu se recomandă utilizarea dispozitivului pe nou-născuți, sugari și copii mici. Pacientul nu trebuie să prezinte nici un semn al contraindicațiilor stabilite pentru dispozitiv.